ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

1. Не мога да вляза в уеб-магазина.

Ако това е първият път, когато пазарувате от нас, първо трябва да се регистрирате в уеб-магазина ни. Регистрацията в Тикетпро Клуб е различна от тази в уеб-магазина.
Информация за цените на билети можете да намерите в подробности за всяко събитие или като натиснете на линка за съответния билет. Натискайки този линк, Вие ще бъдете препратени към нашия уеб-магазин, където можете да пазарувате по категория и цена. Не е необходимо да попълвате каквато и да е информация, ако просто искате да разгледате уеб-магазина.

2. Как мога да закупя билети он-лайн?

Моля, консултирайте се е раздел „ЗА НАС - ЕЛЕКТРОННИ БИЛЕТИ", както и „БИЗНЕС УСЛОВИЯ" преди да започнете да купувате билети. Процесът на закупуване на билети е подробно описан.

3. Къде мога да намеря информация за билети и събития, които са в продажба?

Моля, проверете нашия уеб-сайт, секциите „БИЗНЕС УСЛОВИЯ" и „ЗА НАС - ЕЛЕКТРОННИ БИЛЕТИ" .
Преди да ни пишете или да се свържете с нас, моля прочетете внимателно информацията, изложена в уеб-сайта ни.
За да поръчате билети, моля пишете ни на office@ticketpro.bg.
За да пазарувате в уеб-магазина ни, моля уверете се, че Вашата кредитна карта е оторизирана от банката Ви за извършване на интернет разплащания. В случай, че не е, плащането няма да бъде извършено и билетите ще бъдат върнати за продажба.

4. Къде се намират касите на ТИКЕТПРО БЪЛГАРИЯ, от които мога да закупя билети и да получа информация за събития, които са в продажба?

Моля, погледнете секция „КАСИ ТИКЕТПРО". Там подробно са описани местата за продажба на билети в цялата страна, като са посочени и на карта.

5. Нов начин за всписване в онлайн магазина на Тикетпро.

Уважаеми клиенти,

бихме искали да ви удедомим, че начина, по който се вписвате в онлайн магазина на Тикетпро България
е променен. Досегашният начин позволяваше да се впишете с потребителско име и парола избрани от вас.
Новият метод използва вашият e-mail адрес (вместо потребителско име) и парола.

Вашият акаунт е автоматично променен по описания по-горе начин, което означава, че потребителското Ви име
е сменено с e-mail адреса Ви. Паролата Ви не е променена. За бъдещите посещения на онлайн магазина на
Тикетпро използвайте вашия e-mail адреса за вписване.

 

FAQ за Вашия акаунт в онлайн магазина на Тикетпро България:

1.Забравих паролата си
Моля посетете https://shop.ticketpro.bg/en/Password/Lost и следвайте инструкциите за подновяване на
паролата Ви.

2.Искам да деактивирам акаунта си.
Моля впишете се в сайта на Тикетпро България https://shop.ticketpro.bg/en/Account/LogOn?ReturnUrl=%2F
и кликнете върху линка за деактивиране на акаунт под менюто за промяна на данните.

3.Член съм в Тикетпро клуб. Тази промяна ще се отрази ли на начина, по който се вписвам в Тикетпро клуб?
Не, вашите данни за вписване в Тикетпро клуб остват непроменени http://www.ticketpro.bg/jnp/club/home/index.html

 

 

Ако се нуждаете от допълнителна помощ моля свържете се с нас на: http://www.ticketpro.bg/jnp/en/contact/index.html

6. Имате ли допълнителни въпроси?

За допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас - моля погледнете секция „КОНТАКТ".

Благодарим Ви!